Parintele Amfilohie Branza – Intru apararea Ortodoxiei


6 Responses to Parintele Amfilohie Branza – Intru apararea Ortodoxiei

  1. camelia rita says:

    pot?

  2. camelia rita says:

    Am intrebat daca pot doar ca sa stiu ca intr-adevar pot scrie ceva, fara sa imi apara tot felul de restrictii. Acum: Parinte Amfilohie Branza, m-am uitat la toate predicile Dv, si mi-a facut o mare placere sa va ascult. Sunteti un om deosebit de carismatic, aveti un magnetism de necontrolat, sunteti un om frumos, ca toti sfintii lasati de Dumnezeu, sincer, aveti o putere coplesitoare, atat ca si prezenta cat si in cuvintele Dv. Acum sa ajungem unde am vrut: legionarii: da, au fost unii dintre ei oameni cu adevarat Sfinti: ex. Valeriu Gefencu; da, a fost ideea de neam de popor, asa cum ne-a lasat Dumnezeu. M-am nascut mult dupa aceea si am incercat sa inteleg: nu sunt comunista, am oroare de asta. Dar…Zelea Codreanu a plecat la drum cu un avant superb.

  3. camelia rita says:

    Sunt tot eu. Aveam nevoie de asta, de avant deci. Dar luand una si alta, biblia si ce au facut ei nu se prea potriveste. Le-a fost greu intr-adevar, si noua ne e greu, poate mai mult decat ati intelege, dar nu umblam cu pistolul in buzunar. Bun, Zelea Codreanu a impuscat un polititst care il teroriza, chiar in sala de judecata. Politistul era omul rau dar Zelea Codreanu de ce l-a impuscat? Daca era sufletul lui Isus, intorcea si celalalt obraz. Isus nu a umblat cu arme in buzunar. Deci: parinte, cu toata dragostea si admiratia pt Dv, eu cred

  4. camelia rita says:

    ca Iisus nu a vrut razbunare ci dragoste. Nu mai suntem sub legea Vechiului Testament ci sub harul lui Iisus. Ni s-a spus clar: iubiti-va! Nu mai conteaza ca ala era politist si eu ce eram. Iubiti-va. Nu scot pistolul sa-l omor, orice mi-ar fi facut. Asta n-am inteles eu: ura, incrancenarea, cuvintele grele. Nu asa a fost invtatura lui Iisus. Parinte, nu sunt comunista, nu sunt capitalista, sunt un simplu om. Nu crede ca te urmareste cineva, sunt doar un crestin care incearca si el, ca si tine sa-l gaseasca pe Dumnezeu. Ai un dar deosebit, te-am ascultat zile intregi, dar asta n-am inteles: unde e iubirea? Dumnezeu nu e ceva rau ce trebuie sa ne sperie
    ci e o iubire infinita, mila, dragoste, ajutor, iertare. Parinte eu asa-l simt pe Dumnezeu. Fara nici un pic de rautate sau razbunare. Cu mult drag si respect

  5. dumitru pacatosul says:

    Camelia nu te supara ,numele DOMNULUI este scris foarte des grestit din ,partea ta … Se scrie Iisus ,nu ISUS …._

  6. Iacoboaie Radu says:

    Să vă dăruiască bunul Dumnezeu multă sănătate și ani îndelungați, pace și bucurie. Mult curaj în apărarea credinței noastre ortodoxe.
    Doamne ajută!

Lasă un răspuns

