Minuni din vremurile noastre ale Parintelui Arsenie Boca – Ce spune o cititoare a blogului


O cititoare a blogului a comentat la articolul Întâmplări minunate în care am simțit ajutorul Părintelui Arsenie Boca cateva fapte ce i s-au intamplat recent si in care a fost ajutata de Parintele Arsenie Boca:

roxette spune:

Referitor la ajutorul Parintelui Arsenie, ma vad datoare sa amintesc o intamplare, astazi in ajunul zilei sale de nastere. Eram cu soltul in masina si ne deplasam pe un drum de tara si cand am ajuns in dreptul unui sat din masina a iesit un fum alb si s-a oprit. Motorul era mort. Ne-am speriat. Eram departe de orasul in care locuim, in sat nu cunosteam pe nimeni si nici nu mai stiu daca aveam semnal la mobil. Aveam la mine o poza cu parintele Arsenie (pe care o port mereu cu mine) si m-am uitat la el si l-am rugat sa ne ajute. Nu au trecut nici 5 minute si apare un taximetrist care se ofera sa ne tracteze pana in oras contra unei sume modice. Parintele ajuta intotdeauna la nevoie!

O alta intamplare pe care am sa v-o povestesc pe scurt, fara a intra in detalii este urmatoarea: sotul meu si-a pierdut portmoneul cu actele si cu banii. Nu avea multi bani la el dar avea multe acte, inclusiv actele de la masina, etc, acte care unele ar fi fost greu de refacut. Ne-am rugat la Parintele Arsenie si la Sf Mina (Sf Mina este pentru lucrurile pierdute) ca sa ne ajute sa recuperam actele. Si am recuperat intr-adevar portmoneul sotului intact, cu absolut toate actele. In portmoneu avea si o poza a Parintelui Arsenie si o iconita a Maicii Domnului. Parintele face minuni!

Poate o sa auda si conducerea bisericeasca de minunile Parintelui Arsenie si de minunile altor sfinti necanonizati, cum este Parintele Cleopa, incat sa se decida sa-i canonizeze?! Nu stiu ce mai asteapta?! Minunile curg valuri de la acesti doi sfinti si conducerea bisericii nu ia nici o masura?! E trist ca nu stim sa ne apreciem mostenirea spirituala, ca nu stim sa ne respectam sfintii romani?!

4 Responses to Minuni din vremurile noastre ale Parintelui Arsenie Boca – Ce spune o cititoare a blogului

  1. veronica says:

    Doamne ajuta! Vreau si eu sa istorisesc o povestioara despre parintele Arsenie Boca .Tot citind pe internrt despre el am dat de un sfat al parintelui de cand era in viata si anume:Daca avem o rugaminte catre el si vrem sa ne ajute sa scriem ce vrem pe o foaie de hrtie si apoi sa o ardem si sa ne rugam,lucru care am facut si eu cu nadejdea ca parintele ma va ajuta intr-o problema cu copilul meu .Desi sunt si ma consider o mare pacatoasa am incercat totusi acest lucru.Deci am scris dorinta pe hartie,am aprins o lumanare si m-am rugat la parintele Arsenie cu rugaciunea :Preot Monah Arsenie trimite-mi duhul tau paznic,adu-mi sanatate si liniste,departeaza de la casa mea ,necazurile si suferintele .in acelasi timp citeam acatistul Sfantului Ierarh Nicolaie mare facator de minuni .Odata cand ma pregateam de rugaciune ,am pus o intrebare cu glas tare si anume:Parinte Arsenie tu chiar esti aici cu mine la rugaciune? PE LA MIJLOCUL RUGACIUNII PE CAND CITEAM ACATISTUL SF NICOLAIE,am vazut ca lumanarea avea doua faclii,si mi-am dat seama ca parintele mi-a raspuns la intrebare deci el e cu noi acolo cand ii cerem ajutorul sa se roage pentru noi Domnului nostru Isus Hristos .Deci eu cred ca trebuie sa credem ca Dumnezeu e Mare si cum se spune:Minunat este Domnul intre sfintii lui Doamne Ajuta la toata lumea AMIN

  2. Pelerinaj la M-rea Prislop, 7-8 septembrie. Vizitam: ALBA IULIA (Catedrala Ortodoxa a Reintregirii Neamului, Catedrala Romano-Catolica unde este mormantul lui Iancu de Hunedoara si Cetatea Medievala care e construita peste vechiul castru roman construit de imparatul Traian), M-rea Rapa Robilor din Aiud unde ne vom inchina la moastele detinutilor politici martirizati in temnita Aiudului (moastele sunt izvoratoare de mir si mireasma, iar untelemnul de la icoana Maicii Domnului este tamaduitor), M-rea Ramet (cazare la pensiunea manastirii), M-rea Prislop (mormantul parintelui Arsenie Boca, participare la Sf. Liturghie) si M-rea Lainici. Contact: Constantin 0748145015 sau io_konstant@yahoo.com. Cine doreste sa primeasca mesaje cu viitoare pelerinaje, imi poate da un add pe messenger sau un sms cu textul „PELERINAJE si numele d-voastra” http://paginadefolos.blogspot.ro/2013/08/pelerinaj-la-mormantul-parintelui.html

  3. susan petrumarian says:

    artrebui ca oameni sa se roage la duminezeu,mai mult nu numai atunci lanecaz. miam dorit sa ajung la prslop,si am ajuns ,dar nu am ajuns la cruce dar cu siguranta am sa ajung,ma rog la duminezeu daca am nevoie de ceva daca sint bollnav , nu marog zilnic -macar un tattal nostru si daca nu,postesc sin sute si mi de oameni necajiti,care nu au pita pe masa.

  4. remus says:

    Acum doi ani eu si sotia mea am hotarat sa facem concediul la Predeal,noi fiind din Arad.Am tot auzit de Parintele Arsenie de la mama mea.Trecand prin apropierea Sf Manastiri Sambata am hotarat sa ne oprim. Am vizitat manastiraea si am fost si la izvorul din padure.La intoarcere a inceput sa se auda un zgomot ciudat la rotile din fata de la masina.In gandul meu ma rugam parintelui sa ne ajute iar in clipa urmatoare zgomotul acela a disparut.Multumesc Parinte inca o data. remus.arad

Lasă un răspuns

