Nu stiu sa cer


Nu ma pricep, nu stiu ce-as putea sa cer de la Tine.

Tu stii ce-mi este de folos cel mai bine.

Ma iubesti mai mult decat pot eu iubi

Si-mi dai fara sa-ti cer acele ce mi-ar trebui.

Nu indraznesc sa cer nici cruce si nici alinare

Nici bunastare si nici saracie.Tu stii ce ma doare!

Stau inaintea Ta vreau doar mangaiere

In lumea aceasta plina de pacat si durere.

Ma aduc jertfa, doaresc voia Ta sa o fac

Sa fii pentru mine lumina, liman si prieten drag.

Daca-mi vei picura in inima mereu rugaciune

Ziua de azi va fi minunata, la fel si ziua de maine.

Dorina Stoica

Lasă un răspuns

